2011. augusztus 26., péntek

Díjat kaptam!!!:)

Amit ezúton is nagyon köszönök KRITTINEK, aki igazán megérdemelte az ő díját!!!:)Nem értek spanyolul, de amit az a szőrnyű google fordító kidobott, annak alapján olyan blognak kell továbbadnom a díjat, amely boldoggá teszi a napomat és a legszebb....Bár nem biztos.Két blogos gyöngyöslánynak szeretném tovább adni az én díjamat:
Az egyik blog EWA GYÖNGYÖS VILÁGA!, mert ott majdnem minden napra jut valami szemetgyönyörködtető látványosság:)legyen az akár minta, akár egy csodás ékszer.Ewa biztos fogsz még vagy 5 ilyen díjat kapni, de én akkor is adok neked!!!
A másik gyöngyöslánynak sem ez lesz az egyetlen díja:)), de neki adom az enyémet, mert elbűvölő ékszereket készít, csodás szinekkel és személy szerint jól érzem magam a blogjában járva.(olyan pozitív kisugárzása van:))Ő pedig PERL-ENI.
Tehát Ewa és Perl-eni ezek a díjak a tiétek:


Kritti, Ewa és Perl-eni, csak így tovább!!!!

2 megjegyzés:

  1. Congratulations on your well deserved awards ... :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Köszönöm Évi a kedvességedet!Igaz már megkaptam egyszer,de szerintem ezt nem lehet elégszer megkapni a barátoktól,és örülök hogy pont olyan embertől kaptam akire én is felnézek hiszen a mentalitásodban és a kreativitásodban minta fiatal magamat látnám!!!Szerintem te is megkapod ezt a díjat még egy párszor!KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...