2014. június 18., szerda

Lanca medál és mintája :)





5 megjegyzés:

  1. Ewa83! nagyon szép a mintád a név választásodat nem értem nekem kell magyarázkodnom hogy ez nem az én mintám nem értik hogy ez most mi? nem értik a külföldiek hogy Te nem Én vagyok mert ugye még a blogneved is majdnem ugyan az ami tényleg nem baj,kérlek téged tartsuk tiszteletben egymás minta neveit,tudom én hogy nem kell neked számon tartanod hogy ki milyen névvel gyárt mintát de akkor írd be a keresőbe és rögtön látod ,legalább egy betűt írj át ,másoknak ne csinálj + munkát!!!Köszönöm EWA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem nem zavar,hogy az én mintáimat is a te nevedhez kötik,valóban nem foglalkozom a nevekkel , nem is adnék nekik,csak hát ha már mintát csinál az ember valahogy nevesíteni kell.Jó átírom..

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nincs mit,szívesen várom a későbbiekben is az észrevételeket

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...